4 февруари 2013 г.

Golden Rose - Sexy Black Mascara (Part 1)

2 коментара :
 
Здравейте,момичета!

Както вече вероятно сте разбрали, ние-бюти блогърките, имахме честта да получим безвъзмездно, тестваме и изразим мнение за няколко продукта на Golden Rose.
Благодаря на Снежи , че се погрижи всяка една от нас да получи продуктите.

Днес, в първата част от ревюто ще пиша за новата им спирала, а именно -Sexy Black . 


Като си я купувате имайте в предвид,че наистина е наситено черна. Опаковката е много симпатична. На задната страна е украсена с дантела, на мен ми прилича на велур.
Четката е много интересна - в началото е стандартна гумена, накрая има малко "топченце".
Голям фен съм на такива четки, разделят много добре миглите, не сплъстяват.
По краен ефект ми прилича доста на One By One. Различават се по това,че тази на ГР не дразни очите.
Относно трайност също мога да бъда категорична - издържа цял ден, не се рони. 
Задържа и извиването на миглите, което е супер голям предимство и не се среща при много спирали.
С "топченцето" в края на спиралата  можете да придадете обем , а с другата част - да разделите миглите си :)
Ето и снимки как стои на моите мигли (1 пласт) :)


Спиралата ми харесва много и определено ще я ползвам с удоволствие!

А вие ползвахте ли я вече? :)
Кои са любимите ви продукти на марката?

2 коментара :

  1. What an interesting applicator shape...I'll have to try it! :)

    Just wanted to say, also, that I love the freckle you have in your eye! A very rare and special trait! :)

    xoxox
    theefface.blogspot.com

    ОтговорИзтриване