22 септември 2013 г.

TAG : The Versatile Blogger Award

1 коментар :
 
Здравейте, момичета! 
Най-приятното нещо в хладен ден като този - ароматна чаша какао / кафе + любимите ми бисквити Grany И естествено няколко приятни блога за четене.

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Аз бях тагната от  Руми от Beauty and Fantasy и от Кели от All about cosmetics. Благодаря  за тага, момичета!
П.П. Бях тагната и от Sincerely, Christine. Благодаря и на теб, прекрасна!

Правилата:
1. Благодарете на човека, който ви е номинирал.

2. Включете линк към блога му.

3.След това, изберете 15 блога/блогъра, които сте открили наскоро или следвате редовно. Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger наградата.

4. И най-накрая, споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал.

The Versatile Blogger Award



Блоговете, които избирам са:



Моите 7 факта:
1. И аз като Руми, обожавам шоколад. Под всякакви форми - бонбони, бисквити или блокчета.
2. Занимавам се с музика / пеене, близо целия си съзнателен живот.
3. Опитвам се да избягвам негативните хора, дразнят ме, а и често успяват да ми скапят настроението.
4. Перфектционистка съм.
5. Мечтателка съм.
6. Обичам да си поставям високи цели.
7.Не понасям лицемери и прекалено критикуващи хора.

Успешен ден! 
*Ако имате идеи за публикации или за подобряването на облика на блога, очаквам ги в коментарите*


1 коментар :