7 ноември 2013 г.

Chen Yu Vernis Glamour in 147 and Manhattan Super Nails in 01 Captain Sparkle

Няма коментари :
 


Chen Yu Vernis Glamour - 147
Цена: 18 лв.

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Този цвят не е типичен за мен, но смятам, че някак може да се пригодим - много интересно "замразено" розово, с лек седефен ефект. Четката е много удобна за нанасянето на самият лак. Най-добро приложение му намирам като ефектен топ или с бяла основа. Покрива добре на 3-4 пласта, ако е самостоятелно нанесен. 
Има приятна, течна консистенция - напомня ми Флормарските лакове, лесна за работа.
Съхне бързо и е сравнително дълготраен.

Цялата колекция: 



Manhattan & Playboy -  Super Nails -  01 Captain Sparkle
Прозрачна основа със сребристи, сини и розови малки хексагончета. На мен лично ми допада много, навява ми настроение за Новогодишната нощ. Стои най-добре над тъмни цветове като синьо и червено. А и името е толкова сладурско, че няма как да го подмина. Изсъхва бързо.

Тук можете да видите и другият цвят от колекцията:



* Продуктите ми бяха предоставени за проба от Таота ООД

Няма коментари :

Публикуване на коментар