2 ноември 2013 г.

Essence -The Great And Powerful Oz - Highlighter Powder (Review)

3 коментара :
 



Количество: 10 гр
Цена : Около 5 лв
Колекция: The Great And Powerful Oz - Лимитирана
Цвят: 01 The Great And Powderful

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Опаковка:
Лека и стабилна. Семпла - черна с прозрачно капаче.
Обожавам малките сладки надписчета по целия продукт.
                                                                          
 Текстура:
Изключително много ми напомня на ружовете от редовната им серия (инфо). Лека, кадифена, лесно разнасяща се.

Цветът:
Тъй като присъства само един в колекцията е доста трудно да бъде подходящ. За супер светлата ми кожа няма чак силно изразено изсветляване. 

Ефект:
Много леко, ежедневено озаряване. При мен се забелязва само на пряка слънчева светлина. Предполагам,че за по-тъмните кожи ще е перфектен.

Дълготрайност:
Средна - 3-4 часа.

Аромат:
Много лек, едва забележим, сладникав. Не се усеща след нанасяне.

Икономичност:
Ще ви стигне за цяла вечност при ежедневно ползване.

Състав:
Не ми допада присъствието на талк, но за ниската цена това е напълно очаквано.

 Обобщено: 
Ако търсите нещо супер забележимо и сте с светла кожа, определено това няма да изпълни очакванията ви. В противен случай, може би би ви допаднало, ако не сте много предубедени за чудеса.
Мисля, че не съм толкова разочарована от продукта само заради невероятно красивите издълбани надписчета.

Целувки , С.

3 коментара :

  1. Aз грам озаряване не виждам от тази пудра хахахах Не знам защо и казват highlight powder :D
    Ползвам я от време на време, само за да притъпя ефекта на ББ крема, който не прави кожата ми гладка :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И при мен трябва доста да се вгледаш ,че да видиш. Буквално само на слънце си личи и леко блести.

      Изтриване
  2. Явно не е много ефективна, но за сметка на това е много, много красива на външен вид, направо се влюбих.

    ОтговорИзтриване