4 януари 2014 г.

2013: Best In Beauty / 2013: Любими продукти

5 коментара :
 



Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Очи:
Maybelline Color Tattoos
- On and On Bronze
- Metallic Pomegranate
Има ли нужда да описвам всички добри качества на тези кремообразни сенки?
Заслужават си целият фурор. Пигментирани, страхотни цветове, мултифункционални и издръжливи - какво повече може да иска човек?

Wet 'n' Wild - ColorIcon 8-Pan Palette - Comfort Zone
Една от най-последните придобивки за годината, но се доказа като пълен фаворит за краткия период, в който я използвах. Меки, пигментирани цветове, приятно нанасяне и текстура. 
Съвсем сериозно се замислям дали да не взема и лилавата (единствената, която не притежавам) , която ще е третата в колекцията ми. 


Golden Rose City Style Mascara
Надписът се е изтрил от разнасянето на спиралата - толкова много я харесвам. Притежава всички качества за качествена спирала за мен - придава дължина и обем и най-важното-не слепва миглите. Съвсем скоро бих повторила, но смятам да се сдобия с още видове от тази серия на марката.


Лице:
Кой би си помислил, че ще използвам бронзираща пудра? 
Съвсем добре се справяше със затоплянето на цвета на кожата ми през изминалата година и смятам, че и оттук нататък ще го прави. Вижда се доста добре колко ми е харесала, защото съм започнала да откривам дъното й. Не е прекалено оранжева, а и цветът ми пасва.

Ако преди година ме бяхте попитали какъв фон дьо тен или пудра ползвам не бих могла да ви отговоря точно. Но сега съм категорична в избора си, а именно антибактериалната пудра на Манхатън. Не съм забелязала от нея да се появяват пъпки или поне не много, което беше и първопричината да я купя. Цветът добре се слива с цветът на кожата ми, харесва ми, че и селекцията е прилична. Хубава текстура и финиш.

Maybelline Colorama Blush 501
Отново никога не съм смятала, че тъмен (почти сливов) руж ще ми отива толкова много.  
Преди идеята за такъв нюанс не ми се нравеше, но не след дълго ползване разбрах, че това е моят цвят за зимата.
Страхотна пигментация, ниска цена, лека текстура. 


Catrice Eyebrow Filler
Лек оцветен гел, който застопорява веждите. Използвам го като последна стъпка след комплекта по-долу. Харесвам го, защото от досега ползваните продукти единствен застопорява веждите ми в една посока.

Essence Eyebrow Kit
Комплектът за вежди, който ползвам ежедневно и толкова съм ви говорила за него, че имам чувството, че е време да престана. Но как? Имате избор от два цвята, което е страхотен плюс, защото можете да ги смесите и да получите такъв подходящ за вашите вежди. И цената е направо смешна - около 5 лв. 

Impala Angle Brush 12
Благодаря на Теди от Powder Your Face With Sunshine, че препоръча тази четка. 
Откакто я имам е незаменима. Най-често я ползвам с по-горния продукт, но става и за нанасяне на очна линия или сенки по долния клепач. Страхотно попадение, отново на супер ниска цена - 2 лв !


Устни:
Balea Young Zucker Schnute Balm
Най-често ползваният ми балсам за годината. Не притежава някакви магически свойства относно омекотяване, но е добър вариант преди да нанесете червило. Мирише по най-божественият начин, който можете да си представите.

Bourjois ColorBoost Glossy Finish in 01 Red Sunrise
Обожавам това чъби на Буржоа. Има супер приятна, мека, лека текстура. Съвсем сериозно се замислям дали да не си взема още един цвят от новоизлязлите, въпреки, че не знам колко ще ми се отдаде възможност да го нося. Пигментирано, леко балсаместо като усещане и неизсушаващо. Обожавам!

Essence LongWearing Lipstick in  07 Natural Beauty
Това е една идея изсушаващо, все пак говорим за дълготрайна формула. Достатъчно издръжливо е да продолее едно хапване и пийване. Гилзата се плъзга по устните лесно и безпроблемно. Приятна текстура и цветът ми е много любим.

Revlon ColorBurst Lipstick in 045 Raspberry
Тъмно червено червило? Не съвсем или поне на моите устни изглежда доста по-ярко и светло, отколкото в гилзата. Обещанията за формулата за спазени - не изсушава, даже напротив, хидратира устните. Супер икономично и съвсем скоро се надявам да се сдобия с още някое от серията, защо не Cherries In The Snow (ако успея да го намеря).


Четки:
Ecotools Day-to-Night Set
Това е първият комплект четки, които притежавам. В началото ми се искаше да се сдобия с такива на Real Techniques, но тези ми се видяха малко по-достъпни. Всички без изключения са супер меки (soo fluffy I'm gonna die). Не са загубили нито един косъм при прането и комплектът е добре подбран - четка за пудра, за коректор, за очна линия / червило, за сенки и размазваща, която аз ползвам за блендиране. 

А какви са вашите любими продукти за изминалата година? Имаме ли съвпадения? Споделете ми долу в коментарите. 
Успешен ден!

5 коментара :

  1. Чудесни неща. Палитрата на WnW и на мен ми е мн любима, но исках да включа възможно най-ползвани неща през годината, а и аз се сдобих с нея накрая. Догодина едва ли ще остане изключена обаче..
    Мн се радвам, че четката ти е допаднала.
    И така и така съм седнала да коментирам - крайно време е да ти кажа, че много добре си форматирала постовете и оформлението на целия блог е много приятно - радост за очите ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Много добри любимци си подбрала :)
    И аз съм се наканила на четките на Impala, но все още не съм поръчала. До сега не съм притежавала нито една четка на Ecotools, но очаквам скоро доставка на един комплект :)
    От спиралите от тази серия на Golden Rose най-много ми допадна жълтата (след проба на трите) и бих ти я препоръчала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти кой комплект поръча?
      Непременно това ще е следващата ми, благодаря за препоръката!

      Изтриване
  3. Страхотни любимци! Искам да попитам, понеже ще правя подарък, колко струва комплекта на Ecotools :)?

    ОтговорИзтриване