11 януари 2014 г.

Покупки - Ново В Пазарската Ми Кошница / Haul - New In My Shopping Basket

5 коментара :
 


Здравейте, момичета!
Дойде време отново да надникнем в пазарската ми кошница,
Ако някой продукт ви интересува повече ми пишете коментар, за да имам предвид за следващи публикации. 
А сега да започваме!

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'


NYX Xtreme Lip Cream in Pinky Nude
7 ml / 12,95 лв

NYX Jumbo Eye Pencil in Pots & Pans
5 g / 9,95 лв
Вече ви говорих за тях в предишната ми публикация.

NYX Stick Blush in 06 Orchid
6,2 g / 17,95 лв
Беше ми интересно да пробвам такава форма на руж, тъй като притежавам само прахообразни. Бях решила да взема другият вид кремообразен, но самите цветове не ме грабнаха особено. Този е прекрасен - коралово със златист шийн. Стои много естествено, прелива се лесно. Определено попадение.


Inglot EyeShadow Pearl 445
2,7 g / 6,80 лв (промоция)
Вторите ми сенки на марката като от тези съм малко по-доволна, а кой не обича намаленията? Отново ми се прашат малко повече от обичайното, но се преглъща заради красивия цвят.

ArtDeco Eyeshadow Base
5 ml / 14 лв
Самозалъгвах се, че мога да продължавам без тази база, но разумът (или не толкова той) надделя. Отново лека консистенция, супер икономична и увеличава многократно трайността и цвета на сенките. Обожавам!

Maybelline The Rocket Mascara
 9,6 мл / 8,99 лв (промоция)
Все още не съм пробвала спиралата, но съм й хвърлила големи надежди да се превърне в следващата ми любимка. Много блогъри я споменаваха в любимците си за изминалата година, така че се насявам и на мен да ми допадне.


LUSH Dark Angels Fresh Facial Cleanser
100 g / 18,30 лв
Ексфолиантът не е нов в шкафчето, просто бях забравила да го включа в публикация. Ползвам го, когато имам нужда от много ефикасна ексфолиация на лицето. Върши работа, преди си спомня, че много ми допадаше, сега някак съм привикнала към него. Оставя много гладка кожата, но изсушава прекомерно. Иска ми се да пробвам по-леката версия на продукта - Angels On Bare Skin. 

Eveline SOS Brittle and Broken Nails
12 ml / 4,70 лв
Търсех си хубав заместник на заздравителя ми на Импала, след като го изразходих и толкова отлагах покупката, че накрая ми се наложи да си купя инпулсивно. Доверих се на консултантката в магазина, за сега съм го ползвала само веднъж и единственото впечатление,което остави у мен бе, че мирише много силно на ацетон.

Lady Speed Stick 24/7 Fresh Fusion
45 g / Около 5 лв
Нищо по-различно от обикновен антиперспирант. Преди време ви бях споделила, че много ми допада гел-ът антиперспирант от тази серия и очаквах този също да ми хареса толкова. Уви, не се случи по някаква незнайна за мен причина.


Golden Rose Matte Lipsticks in 02 and 12
4,2 g / 4 лв
По-светлото от двата цвята се превърна в абсолютен фаворит за изминалите седмици. Харесва ми, че са много трайни, не са скъпи. Не ми харесва това, че цветовата селекция не е много разнообразна и че изсушават доста устните. Съвсем скоро очаквайте ревю на тях :)

А вие пробвали ли сте някой от продуктите? 
Какви бяха последните ви покупки?

5 коментара :

  1. The Rocket за мен е голямо разочарование, а Lady Speed Stick геловете наистина са по-хубави от стиковете :))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз много харесвам The Rocket, а видях и още няколко любими продукта... :) Стана ми интересно каква промоция има в Inglot - явно отново съм пропуснала!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имаше/ има намаление в Пловдивския - 20 % Off за сенки, кремообразни ружове и други неща, но сега забелязах,че срокът им изтича съвсем скоро. Явно са правили разчистване :)

      Изтриване
  3. И аз се изкуших с червилата на Голдън Роуз. Моето е 19, но най-вероятно ще си взема и някакво светло. Аз по принцип нямам проблем с по-сухите червила, а и на тези наистина ми харесва матовия ефект.

    ОтговорИзтриване