8 януари 2014 г.

NYX - Jumbo Eye Pencil and Xtreme Lip Cream (Review + Lip Swatches)

3 коментара :
 

Здравейте, момичета!
Неотдавна след стартирането на сайта на NYX Bulgaria, получих тези два продукта от екипа на марката. Благодаря на екипа още веднъж за вниманието, с което подходиха към българското бюти общество.
Неотдавна посетих и магазина им в Пловдив (намира се близо до пл. Съединение) и останах приятно изненадана от персонала и обслужването (взех си един стик-руж, но за това в някоя друга публикация).


NYX Jumbo Eye Pencil
603 Pots & Pans

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Линия: Редовна
Количество: 5 гр
Къде: Магазини "Златна Рибка" (Пловдив,София) и онлайн на NYX.bg 

Срок на годност след отваряне: 12 месеца

Цена: 9,95 лв


Ако се интересувате от грим/козметични продукти няма как да не сте чували за този джъмбо молив на марката - всички бюти гурута го препоръчват като кремообразни сенки или прекрасна база за очи. За съжаление не успях да взема така известният Milk, беше изчерпан буквално за няколко дни. Но пък имах късмет и NYX Bulgaria бяха много мили да ми предоставят именно този продукт.  

Цветът е металиково сребро със студен подтон и ситен шимър. Формулата е мека, кремообразна, "маже се"
 като масло по клепача, напомня ми небеизвестните Color Tattoo на Maybelline. Добре пигментиран, при мен се справя успешно като база за сенки, особено с палитрата, която ви писах наскоро - Blue Had Me At Hello. Самостоятелно не е толкова добър, при мен се събира в сгъвката на клепача за няколко часа. Предполагам, че матовите цветове ще са по-издръжливи, затова съм любопитна и ми се иска да пробвам и Milk, за да правя крайни заключения. Някой могат да го намерят за малко непрактичен, тъй като трябва да се остри, но при мен не е проблем.
Забележка : Отбележете факта, че имам мазни клепачи



NYX Xtreme Lipcream 06 Pinky Nude

Линия: Редовна
Количество:  7 мл
Къде: Магазини "Златна Рибка" (Пловдив,София) и онлайн на NYX.bg 
Срок на годност след отваряне: 12 месеца
Цена: 13,95 лв

Производителите ни обещават "хибрид" между червило и гланц за устни - цветът на първото и блясъкът на второто (откога си търсех нещо такова! ). Определено покрива и двете изисквания. 
Нямам представа кой мисли имената на продуктите им, но ми прави впечатление, че не отговарят на действителността - този цвят е оприличен на розов нюд, а всъщност е доста ярко розово с топъл подтон. Формулата е много приятна и толкова пигментирана, че дори едно топване ще ви е достатъчно. Не лепне и стои на устните няколко часа.  Мирише леко на пчелен восък. Апликаторът е стандартен, финишът - доста бляскав. 
Фен съм и ще се оглеждам за някой друг цвят :)





А вие ползвали ли сте някой от продуктите на марката?
Кои ми бихте препоръчали ?

* Продуктите ми бяха предоставени от NYX Bulgaria за проба и ревю.

3 коментара :

  1. Супер продукти! Искам да видя и снимка как стои върху устни, дали е възможно :) Цветът много ми харесва!

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се. Ще се опитам следващите дни да кача снимка :)

      Изтриване
  2. Аз скоро си взех един от Xtreme Lipcream-овете в цвят Bonfire и съм очарована. Цветът е прекрасен и формулата е разкошна :) Pinky Nude май ще е следващия в колекцията ми - много добре изглежда.

    Андреа | RosyChicc

    ОтговорИзтриване