16 февруари 2014 г.

TAG: Would You Rather?

1 коментар :
 
Здравейте, момичета!
От няколко седмици из българските блогове се върти този таг, започнат от прекрасната Ида.
Благодаря и на Теди  за отбелязването! Момичетата, които тагвам са:
A Love story (Teti)Sincerely, Christine (Крис) Beauty And Fantasy (Руми)Beautiful Sin (Веси)Girly Stuff (Кристина)Peysoul (Петя) и всички от вас, които желаете да направите таг-а.
А сега да започваме!
(Предишните ми таг-ове)



1. По- скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки?
За последната година съм се променила много и сега със сигурност бих отговорила първото. Не, че не обичам спиралите, моливите и продуктите за устни, но доста по-често експериментирам със сенките, отколкото с гореспоменатите.


2. По-скоро би се лишила от всичката си коса или би била неспособна да я отрежеш никога повече?
По-скоро не бих я отрязала никога. Свикнала съм с дългата ми коса, веднъж я отрязах драстично (над раменете) и после съжалявах ужасно. Но пък може някой ден да ми омръзне и да я поскъся (особено след бала), поне с педя.


3. Коралов или розов руж?
С две ръце за кораловият, особено през по-топлите месеци. Единственият, който притежавам в такъв нюанс е този на NYX.


4. Ако имаш 1000лв. за харчене, по-скоро ще ги изхарчиш за грим или за дрехи?
По-скоро дрехи - рокли, обувки и чанти.


5. По-скоро би използвала червило вместо молив за очи или молив за очи вместо червило?
На мен един нюд молив за очи ми звучи прекрасно върху устните. 


6. По-скоро би използвала само един цвят сенки или само един цвят червило до края на живота си?
Мисля, че горе си пролича - един цвят червило тук е правилният отговор за мен. В ума ми изниква това на Essence, тъй като тези дни го нося почти всеки ден.


7. По-скоро би носила зимни дрехи през лятото или летни дрехи през зимата?
Зиморничавата ми натура никак не би харесала по-тънки дрехи през зимата. И зимни дрехи през лятото не ми звучи добре, но пък винаги можем да пуснем климатика, хаха. 


8. Конска опашка или messy bun?
Конска опашка! Косата ми е прекалено тежка и непокорна, за да стои много време на messy bun.


9. Ако трябва да носиш само един вид лак за нокти през цялото време, какъв би предпочела - тъмен, ярък или неутрален?
Тук също ще съм категорична, дори мога да отговоря конкретно - червен. Защо ли? 
Ами не съм фен на супер тъмните лакове през лятото или пък неутралните, не че не ги харесвам, просто някак не посягам често към тях.


10. Ярки устни и неутрални очи или неутрални устни и цветен грим на очите?
Първото. Най-често просто очна линия и червено червило.


11. Ако трябва да се откажеш от едно от двете, кое би избрала - грима или лаковете за нокти?
Лаковете за нокти, бройката им не е малка, за човек, който не се лакира всеки ден, но пък не смятам, че ще ми липсват чак толкова. А и нямам скъпи екземпляри.


Надявам се публикацията да ви е допаднала. Ако отговорите на отбелязването ми и публикувате пост, ще се радвам да го прочета (например долу в коментарите). Успешен ден!

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'



1 коментар :

  1. Страхотно! Благодаря много за тага! Обещавам, че ще го направя тези дни. :)

    ОтговорИзтриване