16 март 2014 г.

New In My Music Library #1 / Ново в музикалната ми библиотека № 1

Няма коментари :
 

Здравейте, момичета!
Искрено съжалявам за разреждането на публикациите в блога последните няколко седмици.   Днес успях да снимам няколко неща за бъдещи постове и се надявам съвсем скоро да мога да ви зарадвам с нещо с козметична тематика. 
 И тъй като в последно време отново започнах да се занимавам по-активно с музика, днес съм решила да ви споделя няколко албума / изпълнителя, които слушам напоследък. 
Ако сте фен на леките, RnB, soul, с лек джазов привкус парчета, два от албумите могат да бъдат следващите ви любимци. Другото предложение е по-енергично и мотивиращо (поне за мен).
Като цяло гравитирам около тези стилове, така че не очаквайте да включа нещо супер твърдо  като абсолютен любимец. Не съм почитателка и на  поп-фолка. *Да си знаете*
Това, което наистина оценявам в музикалните изпълнители е пеенето им на живо - техника, импровизации, цялостно звучене. 
Тук съм включила няколко live-а, ако те ви допадат тогава горещо ви препоръчвам целите албуми.
Надявам се да са ви интересни такива публикации с малко по-различна тематика.
Ще се радвам и да прочета / чуя какво вие слушате напоследък. 

Daley - Days & Nights 

Оше от колаборацията му с Jessie J (Remember me), бях заинтригувана от лекото, old-school, но не-толкова типично soul - RnB звучене. Лайфът по-горе е феноменален - техника и такава ефирност, сякаш е най-лесното нещо на света.  Прекрасен за събуждане сутрин.

Подобни изпълнители, които съм слушала / слушам:
Ne-Yo, Mario, Usher 

Pink - The Truth About Love

Респект за страхотното й пеене, в комбинация с ... гледайте видеото, за да разберете какво. 
Не ми се мисли колко е трудно дишането, още повече пеенето, по времето на тези "каскади". 
Когато имам нужда от допълнителна доза надъхване / мотивация си пускам този албум.
Непременно вижте текстовете на Try, Just Give Me A Reason и True Love.
Имам и друга страхотна асоциация  - Lady Marmalade.

Подобни изпълнители, които съм слушала / слушам:
Kelly Clarkson, Jessie J

Pixie Lott - Young, Foolish, Happy

Харесвах сингъла й Mamma Do, но не бях слушала цял неин проект. Този е много лек (отново), доста поп и с не дотам гениални текстове. Темброво много момичешки, захаросан и мек.
Този лайв ме грабна от първо слушане - funky and jazzy!


Няма коментари :

Публикуване на коментар