8 октомври 2014 г.

Изразходвани До Край №8 (Козметично Кошче) + Видео / Empties #8 + Video

2 коментара :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'



Impala Waterproof  Dipliner
Преди доста често посягах към такъв тип писец за ежедневна употреба на очна линия, но с течение на времето преминах към по-прецизните писци тип "маркер", но с много тънък край. Тази не беше никак лоша и я използвах доста време докато не поизсъхна. Наситено черна е, но не е водоустойчива, лесно се размазва и не мисля, че бих повторила скоро, поне на този етап.

Manhattan Couture Carnival Cream Eyeshadow
Както казах и във видеото, не нося особено често сини сенки и изпитвам сериозно затруднение при изразходването им. Хубава текстура, но заминават в коша пълни заради изтичането на срока на годност.

Manhattan Base Line Eyeshadow Base Long Lasting
Говорила съм ви за нея тук, обобщено бих казала, да не правите грешката да си я купувате.

Yoghurt of Bulgaria Lip Balm
Неколкократно съм ви говорила за този балсам, имам цяла публикация посветена на благинките за устни. Текстурата му е доста тежка и мазна - в никакъв случай не е подходящ за ежедневна употреба, но вечерите си свършваше работата прекрасно.

Maybelline Great Lash Lots of Lashes Mascara
За мен всяка една спирала на марката е тотален провал - прекалено течна формула, слепваща миглите и липса на промяна на самата текстура с времето, правещо я невъзможна за употреба. Мисля, че вече се отказах от опитите да се харесам с точно тези продукти на Maybelline.


Manhattan Clear Face Compact Powder
Бях доволна от пудрата и я ползвах до самия й край - имаше приятна текстура, никак не лошо покритие, не запушваше порите прекомерно, матираше.За момента не бих повторила, защото търся нещо озаряващо и по-леко и естествено като резултат, може би кремообразен продукт, ако се сещате за някои подобен на Revlon Nearly Naked с развита база от светли цветове, ще се радвам да ми споделите долу в коментарите.

Avon Femme Fragrance
Знаете за любовта ми към бяло-флоралните аромати с леки цитрусови и плодови нотки. Единствено имам леки забележки към трайността, но предвид цената не очаквам чудеса.

Avene Thermal Spring Water
През лятото реших да опитам една от най-популярните термални води, като не видях сериозна разлика в състоянието на кожата ми. Използвах като краен елемент на гримирането, неслучайно беше в любимците за някой от летните месеци - преливаше прахообразните продукти с кожата и отнемаше "пудрения" ефект на лицето.

Bioderma Sebium Hydra
Много приятен крем-гел, който ползвах в дните, в които чувствах кожата си леко опъната и суха (иамам и такива периоди, колкото и да не ми се вярва). Приятна гелообразна, лека текстура, попива бързо, много икономичен и нелепнещ, цялото ревю можете да прочетете тук.

Montagne Jeunesse Mud Pack Face Mask
Многократно съм ви говорила за тази маска като една от любимите ми почистващи - чувствам кожата приятно мека, чиста от някои гадинки по лицето ми, включително и част от черните точки по нослето. Вероятно на по-късен етап отново ще се върна към нея.


2 коментара :

  1. Парфюмът Femme е уникален <3 жалко че за час-два се губи:)
    Много съм доволна и от очната линия на Impala,поне при мен хич не се размазва

    ОтговорИзтриване
  2. Na men hich ne mi haresa krema na bioderma... mislq da napravq i az review

    ОтговорИзтриване