9 декември 2014 г.

Event: Max Factor - Нови продукти за 2014 (5.12.2014)

1 коментар :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'
 Не забравяйте да се вкючите в последния ми Giveaway

Здравейте, момичета!
На 5-ти Декември имах удоволствието да присъствам на едно събитие организирано от екипа на Max Factor Bulgaria представящо новите продукти на марката за 2014 година. 
Повечето от тях ми бяха известни тъй като ги бях засичала по различни козметични стелажи, а в крайна сметка с малко късмет спечелих и един от CC стиковете им (хайлайтъра, ревюто му можете да прочетете тук). 
Водещ гримьор за събитието беше Марина Младенова - приятна млада дама, която ни сподели полезни съвети за нанасянето на различните продукти и за самите тях. 

А ето и кои точно бяха те:
  
1. Skin Luminizer Foundation & Eye Luminizer Brightener - лек фон дьо тен и  продукт за околоочния контур, с озаряващи частици и без тежък ефект е обещанието на марката. Звучи добре, нали?

2. Facefinity Primer - матираща / себолегулираща база на малко по-течна основа от типичните силиконови бази. Прозрачна и леко по-водна консистенция.

3. Masterpiece Transform High Impact Volumising Mascara - на пръв поглед четката е доста нетипична и микроскопична - вместо заострена във външния край, там тя се разширява. Но пък ми хареса постигнатия резултат на модела - миглите бяха с обем, но разделени една по една.

4. Color Elixir Gloss - още нещо, което би ми било много интересно да тествам - пигментирани глосове, нелепнещи, с приятна текстура (коралът и червеното с розов подтон определено са попадение)

5. CC (Color Corrector) Sticks - 4 стика с различно предназначение - изсветляване, коректор за тъмни кръгове, за тъмни петна, за уморена кожа.

Съвсем скоро можете да очаквате и ревю на коректора от серията, ако проявите интерес, разбира се. :)

Най-интересните продукти за мен си остават фон дьо тена и глосовете и се надявам съвсем скоро да се сдобия и с тях :)





1 коментар :

  1. Събитието звучи супер сладко! :) Само малко се чудя защо биха представяли продуктите си за отминалата година? Нещо за 2015 не издадоха ли? :)

    ОтговорИзтриване