12 февруари 2015 г.

HandMade Fest Code: Love @NDK (12-14.02.2015) (Event)

5 коментара :
 
Обичам, когато дните ми са различни от типичното мотаене вкъщи през почивката (ако се чудите защо релаксирам, изпитите ми приключиха и имам няколко дни почивка до началото на семестъра). 
Преди време ми попадна това събитие в най-известната социална мрежа и реших, че би било приятно да го посетя - дори и да не си купя нещо, което всъщност се случи, поне щях да имам оправдание да направя снимки и да ви споделя за него, кой знае някой от вас би могъл да си хареса нещо. 
Пък и никога не се оплаквате от публикации, свързани със събития. 
И така, запътихме се към Националния дворец на културата с прекрасната Мария от BeGlamorous, да разгледаме ръчно изработените творения.

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video

*Извинявам се за качеството на снимките предварително, но светлината в двореца не помогна на фотоапарата ми да се покаже в най-добрата си светлина*
Черно-бели миниатюри
Кой не обича ярките яки?
Vintage? For me!




За почитателите на футуристичния стил
От ароматизатори....
... през малки животинчета...
...диадеми...
...дрешки за книжки...

...кутии...

...сладки възглавнички...

...миньониииии <3...




...за почитателите на сладките неща...


...и на натуралната козметика...



...all you need is love...
И това далеч не е всичко, което видяхме-присъстваха още книги, шоколадови и сладки изкушения и много други.

Завършихме следобеда с много сладък горещ шоколад и дълга разходка (ще чакам пак скоро, да знаеш).
Ако сте фен на ръчно изразботените нещица, този фест е за вас :)
Имате време до 14-ти февруари, ако възнамерявате да се възползвате :)

Надявам се постът да ви е харесал! Ще се радвам да ми споделите в коментарите какво сте / ще си вземете от феста.


5 коментара :

  1. Леле, колко много красотиии <3 Искам! ИСкам! ИСКАМ! :D

    ОтговорИзтриване
  2. Утре отивам! :) Изглежда прекрасно.

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда стахотно. Особено ме грабнаха черно-белите миниатюри. Благодаря ти за поста, ще мина тези дни :))

    ОтговорИзтриване
  4. А кой е автора на красивите чантички на шестата снимка?

    ОтговорИзтриване