13 февруари 2015 г.

Заслужава ли си: Revitalash - Hi-def Tinted Brow Gel (Review, Swatches and Results)

Няма коментари :
 
 Здравейте, момичета!
Преди врeме ви споменах във фейсбук страничката на блога за един от новите продукти на марката Revitalash (за Revitalash Advanced съм писала тук). Да ви кажа честно се въодушевих, защото отдавна ми се искаше да пробвам гел за вежди различен от дрогерийните, налични на пазара. Още повече, че се спогодихме с предишният им продукт, така че очакванията ми бяха високи. А дали ги оправда? Продължавайте да четете за да разберете.

Марка : RevitaLash
Количество : 7,4 ml / 40 лв (опаковката е достатъчна за около 3 месеца употреба)
Вносител: Навона Интернешънъл
Къде: Онлайн на сайта на марката (безплатна доставка над 100 лв.), Douglas, BeautyZone, Subra Аптеки (пълен списък с дистрибутори) 
 Описание на продукта: Подхранващ стилизиращ веждите гел (оцветен)

Какво ни обещават от Revitalash: Помага да се опитомят непокорните вежди, оформя и фиксира, подчертава и подхванва, като същевременно запълва празните области

Опаковка:
Освен в индивидуална опаковка, гелът идва и в картонена (както при Revitalash Advaced), която е много удобна за съхранение и съдържа инструкции за употреба.
Самото контейнерче е доста стандартно за такъв тип продукт - на винт и се затваря стабилно. Но тук идва и изненадата-на самата капачка има гребенче (много удобно за подреждане на веждите преди самия гел) и четка (ползвам я за отнемането на прекаленото количество продукт, което съм нанесла). Горната част на капачката е прозрачна и е подвижна, т.е. маха се, когато искате да използвате гребенчето и се слага отново, за да отворите контейнера с гела вътре. Опаковката е стабилна и удобна за употреба, както предния път.
Формула, нанасяне, цвят и аромат :
Формулата е много лека, към водниста, но с известна плътност. Засъхнала не мърда от веждите ми, докато не я махна. Не е лепкава, не утежнява косъмчетата, не ги прави твърди, както някои от геловете за вежди на маркета. Ползвам го от малко повече от месец и консистенцията не се е променина по никакъв начин. Четката е леко стеснена в краищата и е сравнително удобна за употреба (предпочитам по-мъничките от тази, но освен на Gimmie Brow не съм срещала никъде такава). Цветът е по-скоро неутрален, отколкото топъл. С моите вежди за "разбира" прекрасно, но мисля, че дамите с най-тъмни или най-светли цветове коси и тези с топли/червени оттенъци ще се нуждаят от подходящ тон сенки след/преди гел-а. Аз все пак съм с топъл оттенък коса и цветът ми пасва прекрасно. Има лек специфичен аромат, който не се усеща след нанасяне.

Приложение и краен резултат:
Опитах се максимално да се възползвам от времето на употреба на гела и изпробвах различни комбинации - носих го самостоятелно, както и преди/ след сенки. Лично за мен, печелившата комбинация е гел и сенки, поставени точно в тази последователност - когато гелът се нанесе първи, сенките някак "залепват" за него и се получава възможно най-добрият резултат (най-наситеният). Веждите ми са подредени, а сенките са фиксирани, без да се чувствам неприятно и некомфортно. И оставам с прекрасни вежди до края на денонощието :)

Какво ни обещават от марката и състав:
 Суотч:
(от ляво надясно, от горе надолу) 
1. Без продукти
2. Само със сенки
3. Само с гела
4. Гел + Сенки (в тази последователност)

Обобщено:
Ако имате непокорни вежди и търсите нещо, което да ги фиксира, да застопори и запълни по най-естествения начин, без да е натрапчив или като продукт преди сенките/молива ви за вежди, то тогава препоръчвам с две ръце Revitalash Hi-def Tinted Brow Gel. 

* продуктът ми е предоставен от PR; мнението ми не е заплатено

Няма коментари :

Публикуване на коментар