6 май 2015 г.

Видео: Разкрий красотата си с Beauty Academy на DM (Unboxing + Review + Swatches)

Няма коментари :
 
 Повече инфо за кампанията във видеото:


  Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video
 
Здравейте, момичета! Неотдавна пуснах видео в канала на GT, в което ви показах какво съдържаше моята кутия от Beauty Academy на DM Bulgaria, а сега е време и да ви споделя впечатленията ми от три от продуктите в нея.
 L'oreal False Lash Wings Intenza Mascara
Отколко време се каня да си купя от така популярните спирали на бранда, но уви по различни стечения на обстоятелствата, ценовият им клас за дрогерия и лека доза скептицизъм (тъй като не харесвам спиралите на Maybelline) това все не се случваше. Пропуск от моя страна, определено. Спиралата е с малко по-кремообразна консистенция, отколкото съм свикнала, което я прави лесна за нанасяне и води до липса на спластяване на миглите. Четката е доста интересна и ми напомня на Butterfly на марката, но е някак огледална, т.е. формата е запазена от двете страни и е леко по-прибрана. Не съм забелязала да се рони или размазва, в края на деня пада леко, което е съвсем нормално. Обшо взето се превърна в staple в ежедневният ми грим напоследък.
 Max Factor Color Elexir 75 Glossy Toffee
Отново изненада, първата ми реакция беше: "Никога не бих се възприела с такъв цвят, а и е глос", но в последстивие открих, че е чуден за "затопляне" на цвета на някои прекалено студени или светли за моята кожа червила. Самостоятелно също е красив и далеч не е толкова "страшен" и наситен, колкото изглежда в опаковката - има доста по-лек и леко прозрачен цвят. Съдържа леки частици, които не са неприятни върху устните, не лепне, а и ароматът му е божествен; напомня ми мед и нещо изключително приятно.
Rimmel Oh My Gloss! Oh La La
Сега осъзнавам, че всъщност тази кутия е пълна с нетипични за мен неща, но хубава новина е, че успях да се харесам с тях. Този глос е доста ярко малиново розово-червено, което бихте предположили, не е за мен. Отново на устните не е толкова наситен, но дава един чудесен ярък оттенък. Съвсем леко лепкав е, има странен химичен аромат. Нанася се лесно, апликаторът е плосък и леко заострен в края. Чуден за предстоящите пролетни дни :)
S.he Stylezone All In One Mascara
За тази спирала ще си говорим в някой следващ пост, тъй като все още не съм я отворила, а имам прекалено много спирали за изразходване.
Swatches на двата глоса: отляво Маx Factor, отдясно Rimmel 




Няма коментари :

Публикуване на коментар