6 септември 2015 г.

3 in 1 Reviews:Mascaras - L'oreal, Essence and Catrice

2 коментара :
 
Здравейте, прекрасни! Как прекарвате неделята си? 
Обичате ли спирали? При мен отговорът е положителен, но когато дойде време за избиране на нова или пък за посочването на любима не съм съвсем сигурна в отговора си или поне до сега. Днес ще ви представя три кратки ревюта на спирали от дрогерийният клас - една, която ми допадна доста и силно съжалявам, че цената и не е никак ниска, една която според мен е средна като качество и една, която не бих закупила отново. Нека да започваме.
 L'oreal False Lash Wings Gel Intenza
Цена: лв , Къде: Дрогериийните магазини
Може би най-добрата спирала, която съм използвала някога. Още от първото отваряне е чудесна за употреба - консистенцията й е подобна на грл-паста и заради това не слепва миглите. Придава хубав обем и плътност в началото на миглите. Удължава и разделя доста добре. Четката е гумена и доста ми прилича от едната страна на Butterfly wings от едната страна. Единственото нещо, което не ми харесва в нея е цената - за дрогерийна спирала не е никак евтина и обикновено е около 25-30лв.
 Essence Lash Princess Mascara
Цена: Около 4-5 лв , Къде: Дрогериийните магазини
Покрай фурора с дуото, което предлагаха (спирала + очна линия) се привлякох, но така и не останах очарована. В началото формулата е много течна и слепва доста миглите, а на по-късен етап - изсъхва много бързо и не прави почти нищо с тях. Не бих повторила покупката в никакъв случай.
 Catrice Jet Black Mascara
Цена: Под 10 лв , Къде: Дрогериийните магазини
Спиралата, която използвам в момента в комбинация с първата в този пост. Разделя доста добре, но за съжаление не извива миглите и те стоят някак "напред" и прави. Не е никак лоша спирала за ежедневна употреба, просто не е нещо, което да ми носи "уау" ефект и да използвам, ако ми предстои някакво по-важно събитие. Изсъхва бързо, но пък не се рони, което при мен си е истинско постижение.

A кои са вашите любими спирали от дрогерийният клас? Споделете ми долу в коментарите.


2 коментара :

  1. Аз Lash princess под 8 лв в ДМ и Лили във Варна не съм я намирала. Явно съм изпуснала промоциите, но пък очевидно не съм изгубила нищо =) Интересен пост! Успехи с блога и всички други начинания!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си взех дуото с "Лаш Принсес". И не останах очарована от спиралата. Не прави почти нищо - разделя относително добре и дава малко цвят. Точка. Което обаче не ми пречи да я ползвам редовно НО като спирала за долни мигли. Понеже не обичам да са ми силно подчертани, а обичайната ми спирала дава доста впечатляващ обем (розовата Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara), тази ми е идеална хем да имам нещо на очите, хем да не се боя, че ще прекаля.

    ОтговорИзтриване