2 октомври 2015 г.

Нови попълнения в пазарската ми кошница - Zaija, Bilka, Cottage § more

4 коментара :
 
 Здравейте, прекрасни мой! Как прекарвате неделята? Най-после мога официално да заявя, че фотоапаратът си е при мен и се надявам след завършването на определени задължения в края на октомври да възвърна по-честичкото писане тук. Та с малко свободно време, днес е време да ви споделя какво си купих последните няколко месеца.
 Balea Body Oil - Дрогерии ДМ
Не знам за вас, но аз почти никога не понасям типичната формула лосиони за тяло, тъй като ми идват доста мазни и никога не ги чувствам попили напълно. Но след една среща с масажното олио на Kneipp съвсем си промених мнението за продуктите за тяло. Това олио е доста подобно - много леко, достатъчно хидратиращо с хубав нюанс, който се задържа по кожата. А и цената му е доста достъпна, което го прави продукт, който напоследък доста често ползвам. Определено препоръчвам.

Cottage Shower Gel with Pistacio & Black Cherry - Дрогерии ДМ
 След фурорът им по българските бюти кутии любопитството ми наддаде и си взех тази така отлагана покупка. Душ-гелът е с приятна консистенция, не съм забелязала да ми изсушава кожата и не е никак лош като аромат. За съжаление, не се задържа много по-тялото, но пак е приятен за употреба. Имат и един голям плюс от мен за страхотните опаковки.

Clean&Clear - Blackhead Clearing 2in1 Wash/Mask - Дрогерии ДМ
 Особено ме привлече това, че е против образуването и почистването на черни точки, за което не мога да дам коректно и еднозначно мнение, но пък мога да кажа, че ми допадна като действие. Има бял цвят и е с средно гъста консистенция. Нанася се лесно и има силно изразен (ментов) аромат. Мислех си, че точно това ще ме отблъсне, но ако внимавате повече около очите няма да имате проблеми с него. Оставя кожата доста чиста и леко опъната, със сигурност е подходящ за комбинирана към мазна кожа. Използвам веднъж-два пъти седмично. Ползвам, когато искам да почистя кожата по-дълбоко.
 Bilka Шампоан против косопад - Дрогерии ДМ
Любимата Вили ми препоръча този шампоан, не знам за предотвратяващите косопада свойства, но е божествен за косата. Оставя я мека чиста,а и не се омазнява прекомерно след употребата. А ми мирише толкова сладко на дъвка, кой може да устои?

Zaija Natural Olive Hair Mask - Regenerating - Дрогерии Лили
Единствената причина да си взема тази маска за коса бе, че бе различна от тези на Лореал, а в допълнение от много време ми се искаше да пробвам нещо тяхно. Ухае приятно и оставя косата мека и лъскава, определено ми хареса.
 H&M Make Me Blush & Essence Silky Touch Blush (Review
И за двата съм ви говорила преди, така че можете да последвате линка по-горе, ако се интересувате.

Catrice All Matt + Powder  Shine Control Powder- Дрогерии ДМ и Лили
Една доста импулсивна, но пък се оказа после - доста сполучлива покупка. Използвам я, за да фиксирам грима, най-вече коректорът и фон дьо тенът. Харесва ми,че е с лека текстура и покрива като воал без да утежнява или много променя цвета на базата. Има по-скоро леко покритие, имайте го предвид, ако сте решили да купувате.

Flormar Lipliner - Дрогерии ДМ и Лили
Хм, нали знаете за любовта ми към червилата? Ами за любовта ми към тъмните цветове? Подранило чувство за есен и студено време не накараха да се сдобия с този молив. Много красив тъмно червен с лека патладжанена нотка се превърна в първият помощник за гадните сутрини и намусени физиономии.

Swatches:

 А кои бяха вашите последни придобивки? Ще се радвам да разбера в коментарите.


4 коментара :

  1. Аз днес също реших да пробвам нещо на Билка против косопад, че през есента става нещо страшно (купих си спрейчето), ще се радвам да пишеш как ти се отразява шампоана :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз го харесвам, предвид измивните му свойства. Срещу косопад не знам как се отразява срещу косопада.

      Изтриване
  2. Пробвай душ гела на Cottage с карамел... Страхотен е !

    ОтговорИзтриване